Monorail

Osnovna namjena ABUS monoraila je podizanje tereta i pravocrtni transport od točke do točke.

Double-rail sustav

Kao monorail, ali s dvije staze za vožnju. Staze su zavješene paralelno, a vitlo se vozi između njih. Sile su ravnomjernije raspoređene na konstrukciju zgrade.

Dizalica s jednim glavnim nosačem EHB

ABUS dizalica s jednim glavnim nosačem EHB (često zvana jednogredna dizalica EHB) je najjednostavnije HB rješenje za rukovanje materijalom na tlocrtnoj površini (za razliku od monoraila koji je namijenjen pravocrtnom transportu), u zatvorenom prostoru.

Povišena dizalica s jednim glavnim nosačem EHB-X

EHB-X se koristi u prostorima gdje je visina nedovoljna za ugradnju EHB-a. Glavni nosač (greda, kran) ne vozi se ispod staza već između njih.

Dizalica s dva glavna nosača ZHB

ABUS dizalica s dva glavna nosača ZHB (često zvana dvogredna dizalica) koristi se za veće terete i pokrivanje tlocrtne površine. Koristi se su slučaju dugačkih staza. ABUS lančana dizalica zavješena je između glavnih nosača za optimalno iskorištenje prostora.

Povišena dizalica s dva glavna nosača ZHB-X

ZHB-X se koristi u prostorima gdje je visina nedovoljna za ugradnju ZHB-a. Glavni nosač (greda, kran) ne vozi se ispod staza već između njih.

Dizalica s dva glavna nosača i tri staze ZHB-3

ABUS dizalica s dva glavna nosača i tri staze pokazuje kako se ograničenja mogu preskočiti: za ostvarenje velikih raspona, most se zavješava na tri staze. Pokriva velike tlocrtne površine.

Dizalica s jednim glavnim nosačem EHB-I

ABUS dizalica s jednim glavnim nosačem EHB-I dobro je rješenje za pokrivanje tlocrtne površine u zgradama koje već imaju čelične profile na rasponu koji odgovara dizaličnoj stazi.

Dizalica s dva glavna nosača ZHB-I

ABUS dizalica s dva glavna nosača ZHB-I (često zvana dvogredna dizalica) koristi se za veće terete i pokrivanje tlocrtne površine.